1. Betalingsmogelijkheden

2. Levertijden

3. Ruilen/retourneren

4. Persoonlijke gegevens

5. Vragen/klachten

6. Geschillen

 

1. Betalingsmogelijkheden:

U kunt bij ons betalen via Ideal: het betrouwbare betalings-systeem van de Nederlandse banken en de Postbank.

 

2. Levertijden:

Nadat u een bestelling geplaatst heeft, ontvangt u automatisch per email een bevestiging van uw bestelling. Bovendien ontvangt u van ons op werkdagen binnen 24 uur per email bericht of er voorraad is en wanneer uw bestelling verzonden zal worden. Indien voorradig, worden bestellingen binnen 24 uur verzonden

Bestellingen via bankoverboeking worden verstuurd, zodra wij uw overboeking ontvangen hebben. Het is verstandig te wachten met uw overboeking tot u van ons een bevestiging per email krijgt of de door u bestelde artikelen op voorraad zijn .

3. Ruilen/retourneren:

Aanbiedingen mogen niet geruild of geretourneerd worden.

Wilt u een product retour zenden, dan kunt u ervoor kiezen om de kosten van het product teruggestort te krijgen. Ook kunt u een ander product van onze website uitkiezen. Indien u de kosten teruggestort wilt krijgen, dan houden wij ons aan onze verplichting om deze binnen 30 dagen naar u over te maken.

Mocht er sprake zijn van fabricagefouten, nemen wij de producten natuurlijk ook retour.

Het omruilen of retourneren van artikelen dient binnen een termijn van 10 werkdagen vanaf de dag van ontvangst te gebeuren. Dit kan alleen als de artikelen ongebruikt zijn en in de originele onbeschadigde verpakking door ons retour worden ontvangen. Dit is noodzakelijk vanuit hygiënisch oogpunt. De kosten van het retour zenden zijn voor rekening van de klant.

 

4. Persoonlijke gegevens:

De door u verstrekte gegevens zullen vertrouwelijk worden behandeld en niet doorgegeven aan derden. De bestelgegevens worden uitsluitend door ons gebruikt om uw bestelling te verwerken en uit te voeren.
De persoonlijke gegevens zullen wij niet gebruiken voor ongevraagde reclame. U ontvangt slechts email ter bevestiging van uw bestelling of e-mail die betrekking heeft op uw bestelling

5. Vragen/klachten:

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als u toch nog vragen of klachten heeft, kunt u ons altijd een email sturen. Wij streven ernaar binnen 24 uur een reactie op uw email te kunnen geven.

6. Geschillen:

Op overeenkomsten tussen Exalizé en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben is het Nederlands recht van toepassing.